Problemer med å legge til nytt kort

Dersom du får feilmelding ved registrering av betalingskort, kan det være flere årsaker til at registreringen ikke blir gjennomført:

  • Det er ikke mulig å registrere kredittkort.
  • Sjekk at du har tastet riktig kortnummer (16 siffer) og utløpsdato. Sørg også for at du har tastet inn rett CVC kode (de tre siste siffrene på baksiden av kortet.)
  • Er kortet ditt aktivert for netthandel? Din bank kan hjelpe deg med å finne ut av dette.
  • Er det en sperre på kortet for kjøp av gambling tjenester? Flere banker opererer med sperre på gambling. For å kunne benytte seg av Norsk Tippings tjenester, må du kontakte din bank for å oppheve dette.
  • Hvis det er slik at Bank ID ikke dukker opp etter at du har fylt ut betalingskortinformasjonen din, kan du undersøke om du har aktivert AdBlock i nettleseren din, slå i så fall av denne. Hvis det ikke fungerer kan du forsøke inkognito modus i nettleseren. Veiledning finner du ved å følge lenken lenger ned på siden. 

Opplever du fortsatt problemer ta kontakt med din bank eller vår kundeservice. 

Chat med oss eller ring vår kundeservice