Her er vår nye id-løsning - slik påvirker det deg som kunde

Her er vår nye id-løsning - slik påvirker det deg som kunde

Her er vår nye id-løsning - slik påvirker det deg som kunde

Vi har nå lansert en helt ny ID-løsning i våre salgskanaler. For deg som digital kunde vil du oppdage at noen av sidene våre ser litt annerledes ut.

Hvilke endringer gjelder for de med Norsk Tipping sin app?

For våre mobilkunder betyr ny ID-løsning at man må identifisere seg med BankID for å kunne bruke appen. Når appen er aktivert ved hjelp av BankID kan du også aktivere en forenklet innlogging med biometri, som FaceID og TouchID. Den nye løsningen betyr økt sikkerhet for kundene, samt enkelhet i pålogging. Har du ikke BankID, tilbyr vi en enkel pålogging med bruk av engangskode sendt på SMS til registrert mobilnummer.

Hva med de som bruker norsk-tipping.no på pc?

For våre kunder på PC er det ikke store endringer, men du vil nok oppdage at designet ser litt annerledes ut når du skal logge inn. Du kan velge å logge inn med mobilnummer og fødselsdato, for så å få en engangskode sendt på SMS. Eller du kan logge inn med spillerkort i kortleser. Inntil videre vil man ikke kunne logge inn med bruk av Norsk Tipping sin app, men det vil vi snart slå på når vi har fått distribuert ny mobil app til de aller fleste. Pålogging med bruk av mobil app gir høy grad av sikkerhet, og er veldig enkelt å bruke.

Bli kunde

Vi har også lansert en helt ny side for å bli kunde. Du må ha BankID for å sikkert identifisere deg, og du kan nå bli kunde uten å ha betalingskortet ditt tilgjengelig.

Betalingskortet kan du registrere på et senere tidspunkt; når du skal betale for spill eller ved overføring av penger til spillerkontoen. Du kan også velge å benytte Vipps i stedet for å registrere et betalingskort, veldig enkelt.

Lurer du på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice på chat eller tlf. 625 07 770.