Ofte stilte spørsmål

Problemer med KongKasino og Flax

KongKasino og Flax supporteres ikke i Internet Explorer, det vil si at du kan bruke nettleseren, men kundeservice og leverandør har dessverre ikke teknisk støtte ved eventuelle feil. Vi anbefaler å bruke Google Chrome på disse spillene.

Hvorfor finner jeg ikke flerukerskupongen min i Mine spill?

Vi har gjort en endring på Mine spill som påvirker hvordan flerukerskupongen din vises. Tidligere lå flerukerskupongen under "Aktive spill" frem til kupongens siste trekning, etter kupongens siste trekning ble den flyttet til "Klar til sjekk". 
Dette har vi nå endret: hvis du har en 10 ukers Lotto kupong, vil denne flytte seg til "Klar til sjekk" etter hver trekning. Når du har sjekket kupongen flyttes den automatisk tilbake til "Aktive spill". 

Bemerk at selv om det står "Ingen aktive spill..." betyr ikke det at du ikke har aktive spill, antageligvis har de bare flyttet seg opp til "klar til sjekk". 

Hvis kupongen ikke flytter seg til "Aktive spill" etter at du har sjekket den, kan det hjelpe å oppdatere siden.

Hvordan endre/registrere betalingskort?

Betalingskort registrerer du for å overføre penger fra bankkort til spillerkonto og for å betale spill direkte fra bankkort, selv om du får hentet penger fra dette kortet får du ikke overført penger tilbake på denne måten. For å tilbakeføre penger må du registrere et premiekontonummer/bankkontonummer, veiledning finner du her.

Du kan endre/registrere betalingskortet ditt etter at du har logget inn på nettsiden vår. Når du har logget inn klikker du på navnet ditt og "Mine side", deretter velger du "Endre" ved siden av betalingskortnummeret ditt.

Når kortnummer og utløpsdato er utfylt klikker du på "Lagre". OBS: det er ikke mulig å registrere kredittkort.

Du vil deretter bli satt over til din bank, følg retningslinjene. Når dette er gjennomført vil du få en bekreftelse på at betalingskortet ditt er registrert, du kan da overføre penger og betale for spill direkte fra betalingskortet. For info om overføring av penger, klikk her.

 

Hvordan endrer jeg mitt registrerte kontonummer?

Premier over 10.000 kr overføres automatisk til ditt registrerte kontonummer, derfor er det viktig at kontonummeret til enhver tid er oppdatert. Etter å ha logget inn på nettsiden klikker du på navnet ditt og Min side. Deretter blar du ned på siden til du finner "Kontonummer for premieutbetaling", velg "Endre", du identifiserer deg på samme måte som når du logget inn. Endringen trer i kraft umiddelbart.

OBS! Kundeservice har ikke anledning til å endre kontonummer for deg

Når du har registrert et kontonummer kan du også tilbakeføre penger fra spillerkonto til bankkonto. Hvis du kun har registrert et betalingskort for å overføre penger til spillerkonto får du ikke tilbakeført penger.

Du kan også endre kontonummer ved å ta med spillerkortet ditt til en av våre kommisjonærer.

Hvorfor er det registrert et ukjent spillerkortnummer på meg?

Som nettspiller hos Norsk Tipping får du et elektronisk spillerkort, dette er ikke et fysisk spillerkort som Norsk Tipping sender til deg eller det du får hos en kommisjonær. Dette elektroniske kortet (kan også kalles elektronisk ID) har ubegrenset levetid, det hjelper deg hvis det fysiske spillerkortet ditt er utgått - du får da fremdeles levert spill pga. at det elektroniske spillerkortet er gyldig.

I bunn og grunn har ikke det elektroniske spillerkortet noen betydning for deg som kunde, med mindre du spiller Joker. I Joker leveres tall basert på ditt aktive spillerkort. Se etter "Velg spillerkort" knappen når du er inne på Joker siden for å endre hvilket kort du skal levere jokertallene på (må være innlogget for denne funksjonen):

spillerkort

 

Overføring av premie/saldo til bankkonto

Det tar 1-3 virkedager (lørdag og søndag er ikke virkedag) før pengene er inne på din registrerte bankkonto. Dette gjelder alle overføringer fra spillerkonto til bankkonto, inkl. automatiske premieoverføringer på over 10.000 kr.

Hvilke innloggingsalternativer har jeg?

Det er fire muligheter for innlogging på vår nettside: Spillerkort og kortleser, engangskode på SMS, App (Applikasjon) eller Passord.

Logg inn

Velger du Mobil App som påloggingsmetode må du ha lastet ned og aktivert Norsk Tipping appen, denne finner du i Appstore for iOS. For Android må du gå inn på Norsk-Tipping.no via nettleseren på telefonen/nettbrettet ditt, klikk på de tre strekene øverst i høyre hjørne og "Slik spiller du". Når appen er aktivert og du skal logge deg inn på PC sendes et varsel til Norsk Tipping appen på din tlf. Åpne varselet og identifiser deg med touch ID (kun for iOS) eller PIN for å bli logget på.

Vi har også SMS innlogging. Når du velger SMS som innloggingsmetode fyller du inn fødsels og personnummeret ditt, du mottar en engangskode på SMS som fylles inn for å bli logget på. 

Velger du Kortleser setter du spillerkortet ditt i kortleseren og taster inn pin-koden på spillekortet ditt. 

Du kan fremdeles logge inn med Passord hvis du har opprettet dette tidligere, klikk da på "Jeg har passord" fra innloggingsbildet. 

Trenger du hjelp til å registrere deg finner du dette her.

Jeg får en feilmelding når jeg skal hente penger fra mitt bankkort. Hva gjør jeg?
  1. Kontrollèr sikkerhetskoden du benytter; ved henting av penger må du taste inn en sikkerhetskode på 3 siffer. I signaturfeltet på bankkortet ditt står det 7 siffer, de 3 siste sifrene i denne tallrekken er sikkerhetskoden.
  2. Sjekk saldo på bankkontoen. Disponibel saldo inkluderer ofte et kredittbeløp, og dersom kredittbeløpet berøres, vil transaksjonen bli avvist av banken din. Hvis du får en feilmelding som sier "Kan ikke trekke penger fra betalingskortet. Ingen dekning på konto", er det mest sannsynlig et kredittbeløp som blir berørt.
  3. Du bør også kontrollere at de registrerte opplysningene stemmer overens med ditt nåværende bankkort. Dette gjør du ved å gå inn på Mine opplysninger

Kontakt banken din eller Kundeservice dersom dette ikke løser problemet. Kontaktinformasjon finner du nederst på våre nettsider.

Hvordan kommer jeg i gang for å spille på norsk-tipping.no?

Som kunde hos Norsk Tipping kan du enkelt levere spill og sjekke premier og resultater på mobil, nettbrett og pc.

For å kunne registrere deg som nettbruker trenger du en mobiltelefon, bankkort og Bank ID (eller det du identifiserer deg med i nettbanken).

Dersom du har spillerkort fra kommisjonær vil dette automatisk knyttes til din nettbruker.

Man må være over 18 år og kunde hos Norsk Tipping for å spille på nett. 

 

Hvordan kan jeg sette/endre totalgrensen?

For å endre/sette din totalgrense må du logge inn på nettsiden, klikk deretter på navnet ditt og Min side, velg Spillevett.

Når du setter grensen første gang (eller setter lavere grenser) trer de i kraft med en gang, velger du å øke grensen i etterkant vil det være en karenstid før grensene trer i kraft:

Ny dagsgrense – min. 24 t/kl. 06.00

Ny ukegrense – fra mandag kl. 06.00 påfølgende uke

Ny månedsgrense – fra den 1. kl. 06.00 i påfølgende måned

 

Saldo og premievarsel på SMS

Lurer du på hva saldoen på din spillerkonto er? Du kan enkelt finne ut av dette ved å sende en SMS med kodeord SALDO og send til 60000. Dette er en gratis tjeneste.

Du kan også aktivere en meldingstjeneste som sender deg en SMS hver gang du vinner, tjenesten er gratis. For å bestille tjenesten sender du kodeord PREMIEVARSEL til 60000. For å stoppe denne tjenesten sender du STOPP PREMIEVARSEL til 60000. Denne tjenesten dekker følgende spill: Lotto, VikingLotto, Joker, Eurojackpot, Extra, Keno, Tipping, Langoddsen og Oddsbomben.

Hvordan vet jeg at jeg har vunnet og hvordan får jeg gevinsten?

Du har kanskje hørt om telefonen fra Hamar? Nå sender vi også SMS! Med denne tjenesten vil du få melding når du vinner. Tjenesten er gratis. For å bestille, send PREMIEVARSEL til 60000. For å stoppe, send STOPP PREMIEVARSEL til 60000.

Premier blir automatisk utbetalt til din spillerkonto. Dette er en konto du har hos Norsk Tipping, du får tilgang til denne kontoen ved å blant annet logge deg inn på nettsiden, via mobil eller hos en kommisjonær. 

Innestående beløp kan overføres til ditt registrerte bankkontonummer eller brukes som betalingsmiddel. Spillerkontoen har en maksgrense på 10 000 kroner. Vinner du mer enn dette beløpet, eller summen på spillerkontoen tangeres, vil gevinsten bli overført til ditt registrerte bankkontonummer. Det tar 1-3 virkedager før pengene er inne på bankkonto.

Hvis du vil sjekke om du har vunnet, kan dette enkelt gjøres på Mine Spill dersom du er innlogget.

Jeg har blokkert, glemt eller ønsker å endre PIN-kode. Hva gjør jeg?

Hvis du har kodebrevet ditt med PUK-koden din, kan du bruke denne til å lage ny/avblokkere PIN-kode.

NB! Sørg for at spillerkortet står i kortleseren.

Klikk "Endre pin" på knappen under. Velg deretter "Avblokkere PIN-kode" hvis koden er blokkert, eller "Endre PIN-kode" om du ønsker å endre kode. Du legger inn PUK-kode din (8 sifre) for å avblokkere, du lager deretter en ny valgfri PIN-kode. PIN-koden er klar til bruk med en gang.

Hvis du ikke har PUK-koden må du bestille deg en ny. Dette gjøres ved å klikke på "Bestille PUK-kode" som du finner på samme sted som beskrevet ovenfor. Du vil få PUK-koden tilsendt til din registrerte adresse, dette tar 2-3 virkedager.

Hvis du ikke har kortleser kan du ta med spillekort og mobilen din til en av våre kommisjonærer så får du laget deg ny kode der.

Du kan logge inn med SMS eller app om du ønsker det, mer info her.

Når og hvorfor tømmes min spillerkonto?

Rutinen for tømming av spillerkonto er slik at Norsk Tipping hver måned sjekker om det har blitt foretatt kundeinitierte transaksjoner de siste 12 måneder (innskudd/uttak/betale spill fra spillerkonto) på din spillerkonto. Om man ikke har foretatt seg noe på sin spillerkonto vil spillerkontoen bli tømt hver måned. 

Ønsker du ikke at pengene skal bli overført til bankkonto må du bruke spillerkontoen din (innskudd/uttak/betale spill fra spillerkonto).

Installasjon av Javafri løsning
browser edge

Ved pålogging hos Norsk Tipping med Spillerkort vil identifiseringsbildet sjekke hvilken nettleser du bruker og om du har Java eller ikke på din PC. Om Java ikke finnes eller ikke støttes vil du få opp et bilde som gir deg mulighet til å laste ned og ta i bruk Javafri løsning.

Java fri

 

Klikk på lenken.

Samtidig som installasjonen av Javafri løsning starter vil du i identifiseringsbildet få beskjed om at det venter på at installasjonen skal fullføres FØR videre innloggingsprosess:

Java fri venter

Nederst på skjermen får du opp en nedlastings fil. Velg Kjør for å fortsette installasjonen.

 Selve installasjonen starter.

 

Installer

Trykk Installer.

 

Brukerkontroll

Du kan få opp en brukerkontroll som spør «Vil du tillate at denne appen gjør endringer på PCen?», velg JA.

 

Installasjon fullført

Når installasjonen er fullført trykk Lukk.

Hvis du fremdeles ikke får logget inn kan du prøve å lukke nettleseren og starte den på nytt. 

browser ie

Du vil få opp følgende melding når du har valgt Kortleser og du ikke har installert Java-fri løsning fra før:

Java fri

Klikk på lenken. Deretter får du opp følgende bilde:

Java fri venter

Klikk Kjør på filen som ligger nederst på siden for å fortsette installasjonen:

kjør IE

 

Klikk Installer:

05WipsScProxy-7_Installasjon-1

Følgende bilde vil vises med fremdriften av installasjonen:

06WipsScProxy-7_Installasjon-3

07WipsScProxy-7_Installasjon-4

Installasjonen er ferdig- klikk Lukk. Du kan nå prøve å logge inn på nytt.

 Hvis du fremdeles ikke får logget inn kan du prøve å lukke nettleseren og starte den på nytt.

browser winchrome

Har du problemer med installasjonen? Noen kunder som har Panda Antivirus aktivert på sin pc har problemer med å installere Javafri innlogging. Les her om hvordan du kan løse dette. Noen eldre versjoner (Windows XP og Windows Vista) av Windows støtter ikke javafri løsning og må inntil videre logge inn med Java.

Får du opp en beskjed om at Java ikke er aktivert i Chrome kan det hjelpe å slette Google Chrome og laste den ned på nytt.

Er du usikker på hvordan man installerer løsningen har vi laget en steg for steg beskrivelse her:

Java fri

Klikk på lenken.

Samtidig som installasjonen av ny Buypass Javafri løsning starter vil du i identifiseringsbildet få beskjed om at det venter på at installasjonen skal fullføres FØR videre innloggingsprosess.

Nede i venstre hjørnet av skjermen får du opp en liten fane.

Java setup

Trykk på fanen.

Installasjonen krever at du har administratorrettigheter på din PC - nødvendige filer legges på C:\ Program Files.

Du kan få opp et ekstra bilde med User Account Control hvor du får spørsmålet "Do you want to allow the following program to make changes to this computer?" - svar YES og fortsett.

Selve installasjonen starter.

05WipsScProxy-7_Installasjon-1

Trykk Installer.

06WipsScProxy-7_Installasjon-3

Installsjonen er ferdig - trykk Lukk.

07WipsScProxy-7_Installasjon-4

Identifiseringsbildet ved innlogging/signering har "oppdaget" installasjonen av den nye løsningen, og du blir bedt om å taste PIN.

Hvis du fremdeles ikke får logget inn kan du prøve å lukke nettleseren og starte den på nytt.

browser macchrome

Om du ikke har installert javafri løsning for innlogging fra før vil du få melding om å installere denne, dersom operativsystemet ditt er på versjon 10.10 eller nyere.

Java fri

Klikk på lenken.

OBS! Installasjonen krever at du har administrasjonsrettigheter på din MAC, og for at du skal kunne installere må du tillate programmer lastet ned fra Mac App Store og identifiserte utviklere.

For å sjekke dette går du inn på Systemvalg

Velg så Sikkerhet og personvern.

Sørg deretter for at det er haket av på "Mac App Store og identifiserte utviklere" under "Tillat programmer lastet ned fra"

Sikkerhet og personvern

Når dette er OK, klikk du på Continue/Fortsett i installasjonsprogrammet på nettsiden.

Samtidig som installasjonen av Buypass Javafri løsning starter vil du i identifiseringsbildet få beskjed om at det venter på at installasjonen skal fullføres FØR videre innloggingsprosess. Se etter installasjonsfilen nederst i venstre hjørne av skjermen for å fortsette:

Java setup

Dersom du får beskjed om å legge inn PINkode er installasjonen vellykket.

Hvis du fremdeles ikke får logget inn kan du prøve å lukke nettleseren og starte den på nytt.

browser ioschrome

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7, Vista
  • WinXP  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser otherchrome

Ved pålogging eller signering hos et brukersted med Buypass smartkort vil identifiseringsbildet sjekke hvilken nettleser du bruker og om du har Java eller ikke på din PC. Om Java ikke finnes eller ikke støttes vil du få opp et bilde som gir deg mulighet til å laste ned og ta i bruk ny Javafri løsning.

Java fri

Klikk på lenken.

Samtidig som installasjonen av ny Buypass Javafri løsning starter vil du i identifiseringsbildet få beskjed om at det venter på at installasjonen skal fullføres FØR videre innloggingsprosess.

Java setup

Nede i venstre hjørnet av skjermen får du opp en liten fane, klikk på denne.

Installasjonen krever at du har administratorrettigheter på din PC - nødvendige filer legges på C:\ Program Files.

Du kan få opp et ekstra bilde med User Account Control hvor du får spørsmålet "Do you want to allow the following program to make changes to this computer?" - svar YES og fortsett.

Selve installasjonen starter.

05WipsScProxy-7_Installasjon-1

Trykk Installer.

06WipsScProxy-7_Installasjon-3

Installsjonen er ferdig - trykk Lukk.

07WipsScProxy-7_Installasjon-4

Identifiseringsbildet ved innlogging/signering har "oppdaget" installasjonen av den nye løsningen, og du blir bedt om å taste PIN.

Hvis du fremdeles ikke får logget inn kan du prøve å lukke nettleseren og starte den på nytt.

browser winfirefox

Det er dessverre ikke mulig å bruke Javafri løsning for innlogging med kortleser i Firefox. Du kan bruke en annen nettleser; Google Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge eller bruke en av våre andre innloggingsmetoder.

browser macfirefox

Det er dessverre ikke mulig å bruke Javafri løsning for innlogging med kortleser i Firefox. Du kan bruke en annen nettleser; Google Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge eller bruke en av våre andre innloggingsmetoder.

browser linfirefox

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7, Vista
  • WinXP  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser otherfirefox

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP og Vista  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser firefox

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP og Vista  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser ios10safari

Det er ikke behov for installasjon av Javafri løsning på tlf/nettbrett.

browser ios9safari

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP og Vista  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser ios8safari

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP og Vista - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser ios7safari

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP  og Vista - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser ios6safari

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser ios5safari

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser iossafari

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser othersafari

Om du ikke har installert javafri løsning for innlogging fra før vil du få melding om å installere denne, dersom operativsystemet ditt er på versjon 10.10 eller nyere.

Java fri

Klikk på lenken.

OBS! Installasjonen krever at du har administrasjonsrettigheter på din MAC, og for at du skal kunne installere må du tillate programmer lastet ned fra Mac App Store og identifiserte utviklere.

For å sjekke dette går du inn på Systemvalg.

Velg så Sikkerhet og personvern.

Sørg deretter for at det er haket av på "Mac App Store og identifiserte utviklere" under "Tillat programmer lastet ned fra"

Sikkerhet og personvern

Når dette er OK, klikk du på Continue/Fortsett i installasjonsprogrammet på nettsiden.

Samtidig som installasjonen av Buypass Javafri løsning starter vil du i identifiseringsbildet få beskjed om at det venter på at installasjonen skal fullføres FØR videre innloggingsprosess.

Java fri venter

Dersom ikke PIN-dialoget bildet ikke dukker opp etter installeringen anbefaler vi deg å lukke nettleseren din og åpne den på nytt.

Dersom du får beskjed om å legge inn PINkode er installasjonen vellykket.

Neste gang du nå logger på eller ønsker å signere hos et brukersted med Buypass Smartkort vil ny Javafri løsning bli brukt.

browser netscape

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari
browser other

Ny javafri løsning for innlogging støttes av følgende operativsystem/nettlesere:

OS-støtte

  • Win10, Win8.0/8.1, Win7
  • WinXP  - støttes ikke
  • MAC OSX 10.10 eller senere
  • Linux - støttes ikke

Nettleserstøtte - Windows

  • Internet Explorer - men vi støtter ikke IE6, IE7, IE8 og IE9
  • Chrome
  • Opera

Nettleserstøtte - Mac

  • Chrome
  • Safari