Spill

En oversikt over våre spill finner du under Om våre spill og spillesteder, eller se etter  Slik spiller du.

Ofte stilte spørsmål

Hvordan endrer jeg fra kortvisning til listevisning under "mine spill"?

Når du er inne på Mine spill kan du velge om du ønsker å se spillene dine som kortvisning eller listevisning. For å endre visning klikker du på ikonene til høyre (ligger under teksten Mine lykkekuponger), velger du de tre strekene får du listevisning, og firkantene er kortvisning.

Visning Mine spill

Hvor ser jeg oversikt over alle spillene mine i en kategori?

I Mine spill vil de ulike spillene legge seg i bunker hvis du har mer enn 12 spill under Aktive eller Historikk.

Du må klikke på et av kortene for å få opp alle spillene i den kategorien, står det "14" på et Lotto-kort vil det si at du har 15 aktive eller ferdigspilte Lotto kuponger. I dette eksempelet har kunden klikket på Eurojackpot for å se resten av spillene sine:

Kortvisning

Du kan endre på visningen hvis du ønsker det, se etter denne figuren for å endre mellom listevisning og kortvisning:

Visning Mine spill

Hvordan får jeg annullert spill jeg akkurat har kjøpt?

Som kunde hos Norsk Tipping har du anledning til å annullere spill samme dag det er registrert hos Norsk Tipping. Ved annullering av spill må du ta kontakt med Kundeservice og oppgi tilstrekkelig informasjon om spillet du ønsker å annullere. Kundeservice har ikke anledning til å annullere dersom:

  1. Innleveringsfristen er utløpt
  2. Annulleringen ikke lar seg registrere i Norsk Tippings sentrale dataanlegg
  3. Kundeservice ikke har teknisk tilgang til nødvendige systemer
  4. Spilleren eller spillet ikke kan identifiseres på tilstrekkelig måte
  5. Hvis det er spill på faste odds og  andeler i andelslag hvor det har gått mer enn 15 minutter etter spillet er registrert
  6. Spillet er levert på Liveoddsen

Når annulleringen er gjennomført er ikke spillkvitteringen gyldig lenger og pengene tilbakeføres til kundens spillerkonto.

Hvor kan jeg levere spill?

Som kunde hos Norsk Tipping har du muligheter for å levere spill via vår nettside, app eller hos en av våre kommisjonærer.

Appen vår kan du laste ned i Appstore hvis du har iPhone eller iPad. Mer info for Android finner du her.

Hvorfor finner jeg ikke spill levert for 30 dager siden under "mine spill"?

Inne på "mine spill" så er det kun mulig å finne spill som er levert de siste 30 dagene. Etter 30 dager så slettes spillene automatisk fra "mine spill". Dette gjelder kun spill som er avsluttet og en trekning er foretatt.

Ønsker du å ha tilgang til spill som er eldre enn 30 dager så må disse lagres som lykkekupong. Du finner informasjon om hvordan du lagrer lykkekupongene dine her: Hvordan lagre lykkekupong.

Hvor finner jeg spillereglene?

Norsk Tippings spilleregler finner du under hvert enkelt spill under "Slik spiller du".

Du kan også benytte denne linken

Hvordan lagrer jeg lykketallene mine?

For Lotto, Vikinglotto, Eurojackpot, Extra og Keno kan du lagre tallene dine i en lykkekupong slik at de alltid er tilgjengelig. Det er forskjellige måter man kan gjøre dette på. Enten fra hvert enkelt spill, eller inne på kvitteringen via "mine spill".

Fra spillsiden må du velge å fylle ut tall selv før du velger "Lykkekupong", klikk deretter på +Lagre lykkekupong og oppgi navnet på kupongen din før du lagrer.

Fra mine spill og kvittering klikker du inn på spillet du ønsker å lagre, enten under Aktive eller Historikk. Når du er inne på kvitteringen blar du litt lenger ned på siden, i blå skrift står det Lagre lykkekupong. Du velger navn på kupongen din før du lagrer.

Skal du levere lykkekupongene dine kan det gjøres fra "Mine lykkekuponger" under "Mine spill" eller du kan hente lykkekupong din inne på spillsiden ved å klikke på "Hent lykkekupong"

Hvordan kan jeg endre en kupong jeg vil levere på nytt?

Gå til spillbekreftelsen din inne på "Mine spill" ved å klikke på kortet til det aktuelle spillet. Hvis du ønsker å levere et spill som allerede er fullført klikker du på Historikk. Velg "rediger ny". Dermed henter du en kopi av kupongen du har levert, endre det du ønsker og lever spillet på nytt.

Hvordan leverer jeg flere spill på nytt samtidig?

Gå først inn på "Historikk". Trykk på knappen "Lever igjen". Hvis du er i kortvisning trykker du på kortene du vil levere igjen. Er du i listevisning må du trykke på avkrysningsboksen til venstre for spillene du vil levere på nytt. Trykk "Lever igjen" som viser antall kr du leverer spill for. Etter dette blir du bedt om bekrefte gjenlevering. Dette er kun mulig for lotteri-spillene og Tipping lørdag/søndag. Joker kan du kun levere på nytt én av gangen. Dette fordi man kun kan levere på et spillerkort av gangen.

Hva er lommebok?

For å spille KongKasino, Bingoria og Flax må du overføre penger fra Spillerkonto til din lommebok. Innsats i disse spillene blir trukket fra din lommebok. Gevinster legges til din lommebok. Gevinster over kr 10 000 overføres direkte til Spillerkonto.

Overfør penger ved å velge forhåndsdefinerte beløp eller eget beløp. Du kan maks overføre beløp som tilsvarer saldo på din Spillerkonto eller din personlige grense. Pengene i din lommebok kan når som helst overføres til Spillerkonto. Når du avslutter vil gjenstående saldo i din lommebok automatisk overføres til Spillerkonto.

Lommeboken finner du tilgjengelig nederst til høyre inne på spillene i disse kategoriene.

Hvor finner jeg informasjon om Norsk Tippings spill?

Du kan gå til hvert enkelt spill og klikke på Slik spiller du, for å finne mer informasjon om hvert enkelt spill.

Kortfattet oversikt over spillene våre finner du her.

På web vil du finne ofte stilte spørsmål ved å klikke på Hjelp helt nederst til høyre på hvert spill:

hjelpemodul