Om kommisjonærkonseptet

 

Kommisjonærkonseptet

Både inne i og utenfor kommisjonærens lokaler skal det tydelig vises at de forhandler spill fra Norsk Tipping ved hjelp av vårt butikkonsept.

 

Fasade

Det skal tydelig vises at forretningen forhandler spill fra Norsk Tipping. Utvendig profilering er viktig for å tiltrekke seg kunder og ha en synlig profil i markedet.

 

Terminal/Interiør

Kommisjonærer skal ha en godt synlig og funksjonell spillavdeling med Norsk Tippings interiør. Interiøret er modulbasert og fleksibelt for å passe inn i forskjellige butikkonsept.

 

Interiør

 

  

 

Opplæring

For å sikre at våre kommisjonærer får et godt grunnlag for å oppnå suksess, må alle nye kommisjonærer gjennomføre obligatorisk kurs i Norsk Tippings hovedkontor på Hamar. Vi tilbyr både to dagers basiskurs for deg som ikke kan så mye om våre spill fra før, og et dagskurs for de som har betjent Norsk Tipping terminalen tidligere. Alle nye kommisjonærer må også gjennomføre kurs i spillansvarlighet, som avsluttes med en sertifiseringstest som må bestås. I tillegg kan alle ansatte hos kommisjonæren holde seg oppdatert gjennom vårt e-læringstilbud.

 

Egen kontaktperson

Norsk Tippings salgsledere har ansvar for kommisjonæroppfølging i et geografisk område. Salgslederen vil hjelpe deg som kommisjonær med kvalitetssikring av kommisjonærdriften, kampanjeoppfølging og salgsfremmende tiltak.

 

Kundeservice - tlf.625 07770

Norsk Tipping har et av Norges beste Kundeservicesenter som bistår våre kommisjonærer innenfor en rekke temaer; produktrelaterte spørsmål, terminalspørsmål, tekniske utfordringer, informasjon om kampanjer, bestilling av rekvisita med mere.

 

Markedsføring av våre produkter

Norsk Tippings spill markedsføres gjennom TV-reklame og andre media- og reklamekampanjer. Dette kommer også kommisjonærene til gode gjennom økt fokus på Norsk Tippings produkter. Kundene tar ofte avgjørelse (impuls) om å kjøpe spill i butikken.  Derfor er tydelig profilering og markedsføring av kampanjer i butikk viktig. Alle våre kommisjonærer forplikter seg til å eksponere alle våre til enhver tid gjeldende kampanjer og produkter i kommisjonærkanalen.

 

Vi hjelper deg å lykkes

Det viktigste for å lykkes som kommisjonær er god kunnskap om våre spill og å yte god service overfor kunden. Det forventes for øvrig at kommisjonæren forvalter vervet på en ansvarlig måte med fokus på balansen mellom lønnsomhet og samfunnsansvarlighet.