Spillegrenser og spillepause

Spillegrenser og -pauser eller utestengelser gjelder også for abonnement.

Spillegrenser

Abonnementet leveres hver mandag – dette beløpet påvirker spillegrensene dine.

Dersom abonnementet overskrider spillegrensene dine, vil det ikke bli levert. Du må i så fall vente til at spillegrensene dine nullstilles.

  • Dagsgrenser nullstilles kl. 06:00 hver dag.
  • Månedsgrenser nullstilles den 1. i hver måned. 

For at dette ikke skal gjenta seg, kan du vurdere å endre spillegrensene dine, slik at de er tilpasset ditt forbruk.

Spillepause og utestengelse

Har du tatt spillepause eller utestengengt deg fra et eller flere spill?

Hvis du har tatt pause i 7 dager eller mindre, vil vi forsøke å levere abonnementet ditt som vanlig neste uke. Dersom spillepausen er lengre enn 7 dager, vil vi slette pausede spill fra abonnementet ditt. Vi vil isåfall forsøke å levere de restrerende spillene i abonnementet neste uke. 

Når spillepausen eller utestengelsen er over, må du legge til eventuelle spill på nytt. 

Hvis abonnementet ditt ikke blir levert, vil du heller ikke bli belastet.

Chat med oss eller ring vår kundeservice