Feil med abonnementet mitt

Hvis man opplever at abonnementet ikke blir levert, kan det være to grunner til dette. 

1. Spillegrensen din er nådd

Hvis abonnementet gjør at du overskrider spillegrensene dine, vil det ikke bli levert. Det er fordi du har brukt opp din spillegrense, og du må vente til spillegrensene dine nullstilles.

  • Dagsgrenser nullstilles kl. 06:00 hver dag.
  • Månedsgrenser nullstilles den 1. i hver måned. 

For at dette ikke gjentar seg, kan du vurdere å øke spillegrensene dine, slik at de er tilpasset ditt forbruk.

2. Betaling kan ikke gjennomføres

Hvis du har mottatt en SMS om at betaling ikke kan gjennomføres, må du sjekke at betalingsinformasjonen du har registrert er korrekt. Gå inn på Profil - Mitt abonnement for detaljer. 

Hvis alt er OK hos deg, kan det være at vi opplever problemer med kommunikasjonen mot din bank. Du kan alternativt kontakte banken din, eller sjekke om vi har publisert informasjon om denne feilen under Kundeservice
Ved feil tilknyttet abonnementet vil du kunne levere dette manuelt via Profil - Abonnement. Ved å benytte «lever manuelt» funksjonen inne på «Mitt abonnement» sjekker vi hvilke spill du har i ditt abonnement og leverer de for kommende periode. Vi vil forsøke å levere abonnemntet ditt som vanlig neste uke. Ved gjentakende feil ta kontakt med kundeservice på chat eller tlf. 62 50 77 70.

NB! «Lever manuelt» vil ikke kunne benyttes hvis du har nådd dine spillegrenser eller valgt spillepause/utestengelse på spill i ditt abonnement.

Chat med oss eller ring vår kundeservice