Feil med mitt abonnement

Det er flere kunder som opplever at abonnementet ikke blir levert, dette kan være pga. 2 ting.

1. Spillegrensene dine er nådd.

Dersom abonnementet overskrider dine spillegrenser, vil det ikke bli levert. Dette er fordi du har brukt opp din spillegrense. Du må da vente til at spillegrensene dine nullstilles.

  • Dagsgrenser nullstilles kl. 06:00 hver dag.
  • Månedsgrenser nullstilles den 1. i hver måned. 

For at dette ikke gjentar seg, kan du vurdere å øke spillegrensene dine, slik at de er tilpasset ditt forbruk.

 

2. Betaling kan ikke gjennomføres

Hvis du har mottatt en SMS om at betaling ikke kan gjennomføres, må du sjekke om betalingsinformasjonen du har registrert er korrekt. Gå inn på Mitt abonnement for detaljer. 

Hvis alt er OK hos deg, kan det være at vi opplever problemer med kommunikasjonen mot din bank. Du kan alternativt kontakte banken din, eller sjekke om vi har publisert informasjon om denne feilen på våre Driftmeldingssider.
Ved feil tilknyttet abonnementet vil du kunne levere dette manuelt via Mitt abonnement. Ved å benytte «lever manuelt» funksjonen inne på «Mitt abonnement» sjekker vi hvilke spill du har i ditt abonnement og leverer de for kommende periode. Vi vil forsøke å trekke penger for ditt abonnement som vanlig påfølgende uke. Ved gjentakende feil ta kontakt med kundeservice på chat eller tlf 62507770.

NB! «Lever manuelt» vil ikke kunne benyttes hvis du har nådd dine spillegrenser eller valgt spillepause/utestengelse på spill i ditt abonnement.

Chat med oss eller ring vår kundeservice