Spillegrenser og spillepause

Spillegrenser:
Spillegrensene til Norsk Tipping gjelder også for ditt abonnement!
Abonnementet leveres hver mandag, og det er dette beløpet som påvirker dine spillegrenser. 

Dersom abonnementet overskrider dine spillegrenser, vil det ikke bli levert, fordi du har brukt opp din spillegrense. Du må da vente til at spillegrensene dine nullstilles.

  • Dagsgrenser nullstilles kl. 06:00 hver dag.
  • Månedsgrenser nullstilles den 1. i hver måned. 

For at dette ikke skal gjenta seg, kan du vurdere å endre spillegrensene dine, slik at de er tilpasset ditt forbruk.


Spillepause og utestengelse:
Har du tatt spillepause eller utestengengt deg fra et eller flere spill?

Hvis du har tatt pause i 7 dager eller mindre, vil vi forsøke å levere abonnementet ditt som vanlig neste uke. Hvis din spillepause er lengre enn 7 dager, vil vi slette pausede spill fra ditt abonnement. Vi vil isåfall forsøke å levere restrerende spill i abonnementet neste uke. 

Når spillepausen eller utestengelsen er over, må du legge til eventuelle spill på nytt.  

Hvis ditt abonnement ikke blir levert, vil du heller ikke bli belastet.

Chat med oss eller ring vår kundeservice