Spillegrenser og spillepause

Spillegrenser:

Spillegrensene til Norsk Tipping gjelder også for ditt abonnement!
Abonnementet leveres i sin helhet hver mandag, og det er dette beløpet som påvirker dine spillegrenser. 

Dersom abonnementet overskrider dine spillegrenser, vil det ikke bli levert. Dette er fordi du har brukt opp din spillegrense. Du må da vente til at spillegrensene dine nullstilles.

  • Dagsgrenser nullstilles kl. 06:00 hver dag.
  • Månedsgrenser nullstilles den 1. i hver måned. 

For at dette ikke gjentar seg, kan du vurdere å øke spillegrensene dine, slik at de er tilpasset ditt forbruk.


Spillepause og utestengelse:

Har du satt deg spillepause eller utestengelse på et eller flere spill? 

Dersom du har satt deg spillepause eller utestengelse på f.eks. Lotto og Vikinglotto, må disse spillene fjernes fra ditt abonnement for at leveringen av abonnementet skal gjennomføres. 
Det gjøres ved å gå til Min Side - Mitt abonnement - trykk på spillet du har satt spillepause eller utestengelse på - Og velg Slett. Bekreft valget ditt med Slett. På denne måten sikrer du at resten av abonnementet blir levert automatisk.

Når spillepausen eller utestengelsen er over, kan disse legges til ditt abonnement igjen. 

Hvis ditt abonnement ikke blir levert, vil du heller ikke bli belastet.

Chat med oss eller ring vår kundeservice