Try og Redink best
Byråene Try og Redink skal være Norsk Tippings samarbeidspartnere på henholdsvis reklametjenester og innholdsmarkedsføring de kommende årene.
REDINK OG NORSK TIPPING: F.v: Ingunn Solli (Redink), Thorbjørn Unneberg (NT), Åsne Havnelid (NT, Per Engh Halvorsen (Redink), Kristin Røe (NT), Marit Holmberg (NT) og Monica Michelsen Økern.
Det har vært knyttet stor spenning til anbudskonkurransen, endelig kunne resultatet offentliggjøres. Derfor var det mange blide fjes å se i møterommene hos Norsk Tipping fredag. Ledelsen fra begge de «nye» byråene var på Hamar for å signere avtaledokumenter, og ingen legger skjul på at det er stas å få jobbe med Norsk Tipping.
NYTT SAMARBEID: F.v. Thorbjørn Unneberg (NT), Marit Holmberg (NT), Kristin Røe (NT), Lars Midtlid (Try,), Kjetil Botten Skogly (Pol), Åsne Havnelid (NT) og Kjetil Try.
Stas
- Dette er ordentlig gøy, og vi gleder oss stort til å ta fatt, sa Per Engh Halvorsen i Redink da han satte navnet sitt på kontrakten sammen med Åsne Havnelid, Norsk Tippings adm. dir.
Kjetil Try var ikke mindre blid, og han er tydelig på at Norsk Tipping er en særdeles viktig kunde for selskapet.
To konkurranser
Try og Redink vant hvert sitt tjenesteområde i anbudskonkurransen, og begge har samarbeidet med Norsk Tipping fra før. Leder av markedskommunikasjon i Norsk Tipping, Kristin Røe, også godt fornøyd. Dette sier hun om de to byråene:
- Try har et kreativt mannskap og er samtidig store nok til å håndtere vår samlede portefølje. RedInk er gode på innholdsproduksjon, men kan også vise til høy kompetanse på strategiarbeid og merkevarebygging. Vi har store forventninger og gleder oss til å starte samarbeidet, sier hun.
Kontraktene er på to år, med mulighet for forlengelse i ett + ett år.