Vi vil bli bedre - og trenger dønn ærlige tilbakemeldinger

Vi vil bli bedre - og trenger dønn ærlige tilbakemeldinger

NORSK TIPPINGS KUNDEPANEL: Hjelp oss å bli bedre.

Illustrasjonsfoto: Adobe Stocks/Norsk Tipping

Vi vil bli bedre - og trenger dønn ærlige tilbakemeldinger

Norsk Tipping er avhengige av konstruktive, gode og ærlige tilbakemeldinger for å kunne bli enda bedre. Derfor håper vi at folk har lyst til å bli med i det nye kundepanelet vårt.

I Norsk Tipping ønsker vi å være enda tettere på kundene våre, slik at vi bedre kan tilpasse oss de forskjellige behovene de har. I den forbindelse har vi sammen med Opinion laget et kundepanel. Dette er en arena hvor vi åpner for dialog, slik at vi kan få råd og tilbakemeldinger som vi kan ta til etterretning. 

– Kundepanelet er en unik mulighet til å bli hørt og til å kunne bidra til endringer som vil gagne alle som er kunde hos oss, sier forretningsrådgiver Tonje Leidland i Norsk Tipping. 

Vi er i første omgang ute etter å komme i dialog med sportspillerne våre, men kommer til å utvide panelet etter hvert som vi vil trenge hjelp fra en bredere målgruppe.

Dersom du har forslag til, eller mener noe om hvordan Norsk Tipping eller spillene våre kan bli bedre, vil vi gjerne ha deg med i kundepanelet vårt.

Hva er et kundepanel?

Alle trenger en god «coach» for å kunne bli bedre på det de driver med – og Norsk Tipping er intet unntak. I løpet av mai og juni vil 300 personer som spiller sportspill hos oss være plukket ut til vårt kundepanel.

For å melde seg på kundepanelet må man være over 18 år og kunde hos Norsk Tipping. Deltagerne vil bli delt inn i mindre nettsamfunn med personer i samme alder, hvor man eksempelvis kan prøve nye løsninger, svare på undersøkelser og være et talerør for alle forbrukere. Det vil være vår samarbeidspartner Opinion som styrer og administrerer kundepanelet. De vil gå gjennom alle påmeldte, og kontakter til slutt de 300 som får en av «trenerrollene».

– Det er viktig for oss å understreke at alle svar fra de som deltar er anonyme, sier Leidland.

Hvor mye tid må deltakerne regne med å bruke?

Du velger selv hvor aktiv du vil være og hvor mye tid du ønsker å bruke i panelet. Antall aktiviteter vil også variere, og du vil få beskjed på e-post når det kommer nye ting du kan være med å coache oss på. 

Hvordan vil Norsk Tipping bruke funnene fra kundepanelet?

Vi tar det kundene mener og synes om oss på alvor. Vi er helt avhengige av at de som blir med tør å være dønn ærlige og har et ønske om å komme med konstruktiv kritikk. Vi samler inn all data og sammenfatter dette, slik at vi får en oversikt. Deretter lager vi en prioriteringsliste over de punktene hvor flere mener vi må endre eller forbedre oss – enten det gjelder noen av spillene, appen, hvordan vi kommuniserer med kundene våre eller nettsiden.

Premiering

Av de som melder seg på i kundepanelet, trekkes det fem tilfeldige vinnere av et SuperGavekort på 1 000 kroner fra GoGift.