Annullering av lotterispill

Som kunde hos Norsk Tipping har du anledning til å annullere lotterispill (Lotto, Vikinglotto, Joker, Eurojackpot, Extra, Nabolaget og Keno) frem til innleveringsfristen for spillet. Ved annullering av spill som er levert på mobil eller nettsidene våre må du ta kontakt med Kundeservice innenfor åpningstiden og oppgi tilstrekkelig informasjon om spillet du ønsker å annullere. Ha gjerne kvitteringsnummer klart når du tar kontakt, dette finner du på spillkvitteringen din inne på Mine spill. 

Kundeservice har ikke anledning til å annullere dersom: 

  • Innleveringsfristen er utløpt
  • Annulleringen ikke lar seg registrere i Norsk Tipping sentrale dataanlegg
  • Kundeservice ikke har teknisk tilgang til nødvendige systemer
  • Spilleren eller spillet ikke kan identifiseres på tilstrekkelig måte
  • Det har gått mer enn 15 minutter etter at spillelagets andeler er registrert i Norsk Tippings datasystemer. Andelene kan kun annulleres av lagleder og runden må ikke være avsluttet.

Når annulleringen er gjennomført er ikke spillkvitteringen gyldig lenger og pengene tilbakeføres til kundens spillerkonto.

→ Gå til Mine spill

→ Ring kundeservice

Chat med oss eller ring vår kundeservice