Jeg mottar ikke SMS ved innlogging

Dersom du har tastet inn riktig fødselsdato og mobilnummer, vil du automatisk få tilsendt en firesifret SMS-kode fra 60000 direkte til det mobilnummeret vi har registrert på deg. 

Har du fått et nytt mobilnummer, eller vi har registrert feil mobilnummer på deg, må du endre ditt mobilnummer

Dersom du har registrert riktig mobilnummer må du gjøre følgende:

  1. Sjekk at du har tastet riktig fødselsdato og mobilnummer.
  2. Sjekk meldinger-appen for melding fra 60000.
  3. Prøv å restarte din mobiltelefon.
  4. Sjekk dine innstillinger på mobilen og sørg for at du ikke har blokkert «60000» for meldinger. Se veiledning.
  5. Kontakt din mobiloperatør for å sikre at meldingsblokkering ikke er aktivert.

 

Skulle ikke dette hjelpe kan du logge inn med BankID / bankbrikke ved å trykke på Bli kunde fra forsiden. Det blir gjort en sjekk på om du har et kundeforhold når du går gjennom BankID-prosessen. Har du det vil du bli innlogget.

Chat med oss eller ring vår kundeservice