Jeg får ikke levert kupong

Dersom du ikke får levert kupongen din, kan det være flere årsaker til det:

  1. Spillerkortet ditt er utgått.
  2. Spillegrensene dine for dag eller måned (totalgrense) er nådd. Les mer om hvordan du kan endre grensene dine.
  3. Levering av spill utenfor våre åpningstider (sport: kl. 07:00–03:00 / lotterier og andre spill: kl. 07:00–01:00, alle dager)
  4. Vipps som betalingsalternativ: pengene har blitt trukket fra konto, men spillet ble ikke levert. Se hva du kan gjøre dersom Vipps-betalingen går gjennom, men spillet ikke blir levert.


Utgått Spillerkort 
Dersom spillerkortet ditt er utgått på dato, må du bestille nytt kort enten hos kommisjonær i butikk, eller kontakte vår kundeservice. 

Mistet/frastjålet/tapt spillerkort
Dersom du har meldt at spillerkortet ditt er mistet/frastjålet/tapt, må du bestille nytt kort enten hos kommisjonær i butikk, eller ved å kontakte vår kundeservice.  

Mislighold ved kundeavtalen
Dersom Norsk Tipping mistenker mislighold ved ditt kundeforhold, kan Norsk Tipping til enhver tid sperre kortet. Vennligst ta kontakt direkte med kundeservice.

Ring kundeservice

Chat med oss eller ring vår kundeservice