Jeg får ikke levert kupong

Dersom du ikke får levert kupongen din, kan det være flere årsaker til det.

1. Spillerkortet ditt er utgått på dato. 
2. Spillegrensene dine for dag eller måned (totalgrense) er nådd. Du kan lese mer om hvordan du kan endre grensene dine her.
3. Levering av spill utenfor våre åpningstider (kl. 06.00-03.00 - alle dager)

4. Vipps som betalingsalternativ: At du har blitt trukket fra konto, men ikke levert spill.
Klikk her for mer informasjon.



Spillerkort utgått på dato
Dersom spillerkortet ditt er utgått på dato, må du bestille nytt kort enten hos kommisjonær i butikk, eller per henvendelse til kundeservice. 

Mistet/frastjålet/tapt spillerkort
Dersom du har meldt at spillerkortet ditt er mistet/frastjålet/tapt, må du bestille nytt kort enten hos kommisjonær i butikk, eller per henvendelse til kundeservice.  

Mislighold ved kundeavtalen
Dersom Norsk Tipping mistenker mislighold ved ditt kundeforhold, kan Norsk Tipping til enhver tid sperre kortet. Vennligst ta kontakt direkte med kundeservice.

→ Ring kundeservice

Chat med oss eller ring vår kundeservice