Feil med nytt betalingskort på abonnement

Det er for tiden en pågående feil for kunder av enkelte banker som legger til nytt betalingskort hos Norsk Tipping. En feil gjør at vi ikke får opprettet en trekkavtale mot disse bankene. Vi jobber sammen med betalingsleverandør for å rette feilen, men har ikke noe tidspunkt for når den kan løses per nå.

Banker hvor man opplever denne feilen:

  • Handelsbanken
  • Landkreditt
  • Obosbanken
  • Spareskillingsbanken
  • Sparebanken Møre

Vi har også noen tilfeller fra andre banker.

Mens vi jobber med å rette feilen må du som er rammet av feilen i mellomtiden levere spillene manuelt. Dette kan gjøres fra abonnementssiden. I appen trykker du på Profil -> Abonnement. Trykk deretter på Lever manuelt / Kjøp manuelt. Meldingen om at betalingskort ikke er registrert kan du se bort fra.

abonnement-feiler.JPG

 

Chat med oss eller ring vår kundeservice