Hvilke innloggingsalternativer har jeg på PC?

Du kan logge inn enten med SMS eller Norsk Tipping-appen.

SMS: Med SMS-innlogging mottar du en engangskode på mobilen.

App: Med app-innlogging mottar du et push-varsel fra appen, som ber deg om å godkjenne innloggingen.

(Spillerkort: Innlogging med kortleser/spillerkort ble avviklet mandag 8. april 2024. NB: Dette gjelder kun for norsk-tipping.no. Det er fremdeles mulig å logge inn med spillerkort på Multix og Belago.)

Veiledninger

Slik logger du inn med SMS

  1. Fyll inn mobilnummeret og fødselsdatoen din.
  2. Trykk «Logg inn med SMS».
  3. Du mottar nå en engangskode på SMS. Tast inn denne og trykk «fortsett» for å fullføre innloggingen.

Slik logger du inn med Norsk Tipping-appen

  1. Fyll inn mobilnummeret og fødselsdatoen din.
  2. Trykk «Logg inn med app».
  3. Du mottar nå et varsel fra Norsk Tipping-appen. Når du åpner appen, vil du få spørsmål om det er du som prøver å logge inn. Trykk «Ja, det er meg» for å fullføre innloggingen.

NB: App-innlogging krever at du har:

  • Norsk Tipping-appen installert på telefonen eller nettbrettet ditt
  • identifisert deg (logget inn) med BankID i appen
  • aktivert push-varsler fra Norsk Tipping-appen på telefonen din

Har du ikke Norsk Tipping-appen?

Norsk Tipping-appen finnes for både Android- og iOS-enheter. Du finner appen i både Google Play Store (Android) og App Store (iOS).

→ Mer informasjon om Norsk Tipping-appen

Fungerer ikke SMS-innlogging?

Får du beskjed om at vi ikke finner kombinasjonen av mobilnummer og fødselsdato? Eller bruker SMS-koden for lang tid på å komme frem? Avsnittene under foreslår løsninger på disse problemene:

Har du byttet mobilnummer? Eller har du ikke registrert et mobilnummer hos oss?

Dersom du prøver å logge inn med SMS og får beskjed om at «Vi ikke finner kombinasjonen av mobilnummer og fødselsdato», kan det være at du enten har et gammelt mobilnummer registrert, eller at du ikke har et registrert mobilnummer hos oss. Du bør i så fall prøve å legge til, eller endre, mobilnummeret ditt.

Bor du i utlandet?

Dersom du bor i utlandet og opplever at SMS-koden bruker for lang tid på å komme frem, kan du som et alternativ logge inn med BankID gjennom «Bli kunde». Merk at dette er en løsning som kun bør brukes i tilfeller der SMS-innlogging ikke fungerer.

Nyttige lenker

→ Jeg mottar ikke SMS ved innlogging

Endre eller legg til mobilnummer

Innloggingsalternativer for mobil

→ Har du ikke konto? Bli kunde

Chat med oss eller ring vår kundeservice