Jeg får ikke lagt til et betalingskort

Dersom du får en feilmelding når du prøver å legge til et betalingskort, kan det være flere årsaker til dette.

  1. Er kortet du prøver å legge til et kredittkort? Det er nemlig ikke mulig å bruke kredittkort hos oss.
  2. Sjekk at du har tastet riktig kortnummer (16 siffer) og utløpsdato. Sørg også for at du har tastet inn rett CVC-kode (de tre siste sifrene på baksiden av kortet).
  3. Er kortet ditt åpnet for netthandel? Banken din kan hjelpe deg med å finne ut av dette.
  4. Blir du ikke videresendt til BankID etter at du har fylt inn kortinformasjonen? Dette kan skje om du har installert AdBlock i nettleseren din. Prøv i så fall å slå av denne. Hvis dette ikke fungerer kan du prøve å bruke inkognitomodus i nettleseren din. Se vår veiledning for AdBlock og inkognitomodus.

Opplever du fortsatt problemet? Ta kontakt med banken din eller vår kundeservice.

Chat med oss eller ring vår kundeservice