Jeg får ikke registrert betalingskort

Dersom du får feilmelding ved registrering av betalingskort, kan det være flere årsaker til at registreringen ikke blir gjennomført.

  1. Det er ikke mulig å registrere kredittkort.
  2. Sjekk at du har tastet riktig kortnummer (16 siffer) og utløpsdato. Sørg også for at du har tastet inn rett CVC kode (de tre siste sifrene på baksiden av kortet.)
  3. Er kortet ditt aktivert for netthandel? Din bank kan hjelpe deg med å finne ut av dette.
  4. Hvis det er slik at Bank ID ikke dukker opp etter at du har fylt ut betalingskortinformasjonen din, kan du undersøke om du har aktivert AdBlock i nettleseren din, slå i så fall av denne. Hvis det ikke fungerer kan du forsøke inkognito modus i nettleseren. Veiledning finner du ved å følge lenken: AdBlock og inkognitomodus

Opplever du fortsatt problemer ta kontakt med din bank eller vår kundeservice. 

Ring kundeservice

Chat med oss eller ring vår kundeservice