Jeg får ikke registrert betalingskort
Dersom du får feilmelding ved registrering av betalingskort, kan det være flere årsaker til at registreringen ikke blir gjennomført.
- Det er ikke mulig å registrere kredittkort.
- Sjekk at du har tastet riktig kortnummer (16 siffer) og utløpsdato. Sørg også for at du har tastet inn rett CVC kode (de tre siste sifrene på baksiden av kortet.)
- Er kortet ditt aktivert for netthandel? Din bank kan hjelpe deg med å finne ut av dette.
- Hvis det er slik at Bank ID ikke dukker opp etter at du har fylt ut betalingskortinformasjonen din, kan du undersøke om du har aktivert AdBlock i nettleseren din, slå i så fall av denne. Hvis det ikke fungerer kan du forsøke inkognito modus i nettleseren. Veiledning finner du ved å følge lenken: AdBlock og inkognitomodus
Opplever du fortsatt problemer ta kontakt med din bank eller vår kundeservice.
Chat med oss eller ring vår kundeservice